Ejerforeningen ferieprojekt
SlusenHer på siden har vi samlet nogle af det information der er nyttigt for husejeren.
Velkommen til
Ejersiden
Ejerforeningen for Ejerforeningen Slusen, Hvide Sande
På de følgende sider har vi samlet den information du som ejer har brug. Du finder også oplysninger om bestyrelsens arbejde, opbygning og driften af stedet.
På siden finder du også nødvendige
Genveje til:
Forside
Landingssiden for besøgende, med information om Slusehusene, ellader, hjerterstarter affald mm.
Side til bestyrelsen
Det er information og værktøjer til hjælp i bestyrelsearbejdet. Log ind her med kode.
Side til servicemand
Der er årshjul, kontaktinfo, datablade, kontrakt mm.
Log ind med kode.
Kommende aktiviteter
Sept 2025 - Frivillig arbejdsdag
Ikke fastsat. Efter sidste års succes med en arbejdsdag. Gentager vi arbejdsdag i efteråret. Dato kommer senere.
April 2026 - Generalforsamling
28.marts april kl. 10.00 Afholdes der generalforsamling i Ejerforeningen. Dagsorden udsendes til husejerne jf. vedtægterne.
Praktisk
Information
Affald
Praktiske oplysninger om vores affaldsstation
Myrer
Hvad gør du hvis der er myrer ved dit hus
TV
Se kanalliste og instilling af tv
AREALLejekontrakt
Lejekontrakt mellem havn og forening
Postkasse
Info om vores postkasseanlæg
Vedligeholdesplan
Husene bliver vedholdt iht vedligeholdelsesplan
Ejer vedligehold
Information om ejers ansvar for vedligehold
Naturplejeplan
Læs om foreningens retningslinjer for området
Vedtægter
Læs foreningens vedtægter
Fjernvarme
Hvilke muligheder er der med fjernvarme
Servicemand
Kontakt/låne udstyr fra servicemand
Læs
Referat & Regnskab
Generalforsamling
Afholdes årligt, typisk lørdagen før palmesøndag. Efter generalforsamling udarbejdes der referat, som dokumenterer trufne beslutninger.
Årsberetning
Opsummerer årets vigtigste begivenheder, aktiviteter og beslutninger, og giver et overblik over foreningens tilstand.
Regnskab
Giver ejerne et dækkende og retvisende billede af foreningens økonomi.
Bestyrelsesmøde
Der udarbejdes et referat fra alle bestyrelsesmøder. Der afholdes 4-10 møder om året.
Generalforsamling referater
Årsberetninger
Bestyrelsesmøde referater
Bestyrelsen –

Alvin Justensen
Formand
Slusen 23

Flemming Dahlqvist
Kasserer
Slusen 30

Lykke Madsen
Bestyrelsesmedlem
Slusen 42

Jens Büssen
Bestyrelsesmedlem
Slusen 31

Jørn Gramstrup
Bestyrelsesmedlem
Slusen 54

Jens Jacob Troensegaard
Bestyrelsesmedlem
Slusen 24

Henrik Kristensen
Bestyrelsesmedlem
Slusen 37

Erik Clausen
Suppleant
Slusen 2
Skade &
Forsikring

Sebastian Bryde Nielsen
Mæglerassistent
WTW
Tangen 17| DK-8200 Aarhus N
T +45 88 13 94 00
D +45 88 13 95 08
Forsikringsforhold
Foreningen har en fælles husforsikring. Det er den enkelte husejers ansvar at tegne en indboforsikring.
Ved skade kan vi kontakte vores mægler og udfylde skadeanmeldelsen, som derefter sendes til vores mæglerassistent. Du er også velkommen til at kontakte bestyrelsen, hvis du har spørgsmål eller er i tvivl.
Police - Købstædernes
Foreningen har en fælles husforsikring. Læs vores police for at se dækning. Se police
Skadeanmeldelse - WTW
Skadeanmeldelse i skrivbar PDF format. Download her
Se mere på
Vi er også på facebook
Foreningen kan også findes på Facebook.
Her kan få de hurtige opdateringer på hvad der sker i Slusehuse, der udveksles erfaringer, der bliver uploadet billeder. Der er også mulighed for at stille spørgsmål.
Servicemand
Kontakt
Du kan kontakte vores servicemand Jens Peder, hvis du har brug for hjælp til udendørs vedligehold.
Servicemand
Mobil +45 2392 3541
Mail: servicemand@slusehuse.dk
Hvad tager servicemanden sig af
– Holder opsyn
– Holder orden på affaldsstationen
– Afvasker underside af altaner
– Reparerer asfaltarealer
– Algebebandler solgårdene
– Nedskærer buske og hyben
– Holder hussokkel ren for plantevækst
– Tjekker lamper vej & solgård
– Fjerner ukrudt på parkeringsplads
– Fjerner ukrudt på desydvendte terrasser
– Renholder området
– Maler servicehus/affaldsstation/hegn
– Sprøjter for myrer udvendig
– Smørrer hængsler døre & vinduer