Korrekt e-mail

I mandags sendte bestyrelsen en email til alle husejerne vedrørende kommende tv opdatering. Det er første gang at bestyrelsen sender email til alle. Normalt beder vi vores administrator udfører dette. En tjeneste vi betaler for hver gang.
I løbet af året bliver der sendt email vedrørende generalforsamling, regnskaber, referater samt vigtige informationer. Derfor er det vigtigt at husejeren opgiver sin email.

Vi er efterfølgende blevet kontaktet af nuværende og tidligere ejere da listen viste sig ikke at være ajour.
Vi beder derfor alle huske at informere forening, såfremt du skifter email.

Hvis du ikke modtog en email i mandags fra bestyrelsen vil jeg opfordre dig til at skrive til bestyrelse så vi kan undersøge om vi har den korrekte email
Send en email til bestyrelsen på:

One thought on “Korrekt e-mail

  • 15. april 2020 at 12:13
    Permalink

    Vi har isoleret os I vores hus nr. 51. Desværre kan jeg ikke modtage mails. Vi er interesseret i at ændre fra Waoo til den nye mulighed. Kan jeres mail ikke lægges ud på hjemmesiden.

    Svar

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.